Verhalen van impact: jaarverslag 2021

jaarverslag red een kind 2021 samenvatting nederlands

Het jaarverslag 2021 is klaar! Een verslag waarin we prachtige verhalen van impact met je delen. In 2021 hielpen we 175.912 kinderen en waren er 4.261 kindergroepen.

Ook komen de uitdagingen aan bod. Zo had de coronapandemie een enorm effect op de wereld en werden gezinnen in armoede extra hard geraakt. Voor Red een Kind een aansporing om innovatief te denken en nieuwe manieren te vinden om ons werk voort te zetten.

Benieuwd naar de resultaten en verantwoordingen? We delen ze heel graag!

Download hier het jaarverslag 2021. Of bekijk onze samenvatting van het jaarverslag in het Nederlands.

Vrouw en kinderen

In het jaarverslag lees je over de landen waar we onze giften besteden. Je ziet foto’s van onze projecten en leest verhalen van kinderen, jongeren en ouders in onze programma’s. Ook zie je een overzicht van onze financiën. Als Red een Kind willen we heel eerlijk en transparant zijn. Donateurs die dat willen, moeten ons kunnen aanspreken op onze keuzes.

Heb je vragen over het jaarverslag? Neem gerust contact met ons op!

Ik heb een vraag of opmerking

Delen?

Altijd op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang via e-mail het laatste nieuws over de projecten en acties van Red een Kind

Ja! Houd mij op de hoogte