Jaarverslag 2022

2022 was een veelbewogen jaar: er was opluchting over de opgeheven coronamaatregelen, maar tegelijkertijd was wereldwijd onrust en onzekerheid merkbaar. De crises in de wereld maakten ons nog meer vastberaden zoveel mogelijk kinderen en gezinnen in armoede te helpen als we kunnen. Hoe? Daar vertellen we over in ons nieuwste jaarverslag!

Elk jaar brengen we een jaarverslag uit waarin we uitgebreid inzicht geven in ons werk. Je leest hier over mooie resultaten, ontdekt hoopgevende verhalen en je vindt er informatie over de landen waar we jouw giften besteden. Je ziet foto’s van onze projecten en je kunt alle bedragen die bij ons zijn binnengekomen en die we hebben besteed inzien. We hebben onze resultaten van 2022 samengevat en op een rij gezet.

Bekijk de samenvatting hier

Mede dankzij jouw steun…
Plantte een groep jongeren ruim 8.000 bomen in Malawi, ontvingen de 48-jarige Antoinette en haar kinderen hulp toen ze terugkeerden naar hun dorp in DR Congo, werd Imak (11 jaar, zie foto) deel van het kinderparlement in Purnea, India en kreeg de driejarige Lucky meer bewegingsvrijheid, ondanks haar beperking. Deze en meer verhalen vind je in ons jaarverslag. Dit jaarverslag bevat dus niet alleen cijfers, maar ook een prachtige verzameling verhalen die het waard zijn te vertellen.

Vastberaden aan het werk
De samenvatting van ons jaarverslag is vanaf nu te vinden op deze website. Als je meer wilt lezen over onze inkomsten en uitgaven in 2022, kan dat in onze jaarrekening. Benieuwd naar nog meer verhalen over ons werk in 2022? Lees dan ons jaarverslag. Omdat Red een Kind een internationale organisatie is, zijn het jaarverslag en de jaarrekening in het Engels uitgebracht.

Jaarverslag 2022 - Overzicht ondersteuning

Download oudere jaarverslagen

Jaarverslag 2021
Jaarverslag 2020
Jaarverslag 2019

Ook betrokken raken bij het werk van Red een Kind?

Ontdek hier wat jij kunt doen